میز مهمان تالار

میز پذیرایی تالاری | میز مهمان تالار پذیرایی

mizmehman
mizmehman1
mizmehman2
Previous Next
1 2 3

جهت ارتباط با مشاوران گروه تجهیزات تالار عسگری با شماره زیر تماس بگیرید

09127131169

تماس

آشنایی با میز مهمان تالاری

میز مهمان تالار یکی از مهمترین قسمتهای خرید لوازم و تجهیزات تالار های پذیرایی است که مدیران تالار باید به آن توجه ویژه داشته باشند و البته باید با صندلی استفاده شده در تالار شان هماهنگی زیاد داشته باشد تا نمای کلی چیدمان میز و صندلی تالار زیبا و دلنشین بوده و موجب بهتر شدن ظاهر و طراحی تالار در چشم مهمانان و مشتریان گردد.

92
93
94
95
96
97
101
103
104
106
108
109
110
111
112
114
115
116
117
118
119
120
121
140

میز پذیرایی یا میز مهمان انواع مختلفی دارد اگر بخواهیم دسته بندی کلی آنها را در نظر بگیریم به شکل زیر می توانیم به آنها اشاره کنیم :

میز پلیمری تالاری :

میز پلیمری تالار از انواع محصولات مرسوم و متداول در تالارهای پذیرایی است که جنس آن از پلیمر بوده و ظاهری بسیار زیبا و بسیار مستحکم و با دوام است و رنگ آمیزی و کیفیت رنگ آن نسبت به سایر محصولات بسیار بالاتر است مدل های بسیار زیادی دارد و مدیران تالارهای پذیرایی می‌توانند آن را با انواع صندلی پلیمری یا صندلی های استیل چیدمان کرده و از آن استفاده کنند.

میز پذیرایی فلزی استیل :

یکی دیگر از انواع میزهای پذیرایی مهمان در تالارهای پذیرایی که مرسوم و متداول است میز استیل یا میز فلزی با بدنه آبکاری است که در رنگ های طلایی و نقره ای طراحی و تولید میشود.

از محاسن میزهای استیل تالاری برای پذیرایی می توان به زیبایی آن دوام و استقامت زیاد و همچنین امکان چیدمان با انواع صندلی های استیل فلزی آبکاری یا صندلی های پلیمری اشاره کرد معمولاً میزهای استیل و فلزی با پوشش سطح روی شیشه تکمیل می شوند و می توان آنها را با پارچه های زیبا پوشش داد یا حتی بدون پارچه از آنها استفاده کرد چرا که به تنهایی دارای زیبایی خاص و منحصر به فرد هستند و در نمای کلی تالار تاثیر بسیار زیادی دارد.

میز مهمان چوبی تالاری :

نوع دیگر میزهای پذیرایی تالاری انواع میز های چوبی یا همان میزهای رستیک مهمان است که از جنس چوب بوده و ظاهری بسیار خاص و منحصر به فرد دارند میزهای چوبی مهمان یا همان میزهای رستیک پذیرایی در سایز ها و ابعاد مختلف تولید می شوند و شما می توانید سایز و اندازه دلخواه خود را به گروه تولید کننده سفارش داده تا دقیقاً بر اساس نیاز شما و آنچه که در تالار مورد استفاده قرار می گیرد تولید شوند.

از نکات مهم خرید میزهای چوبی مهمان برای تالار پذیرایی باید به جنس چوب نحوه سرهم بندی و کیفیت متریال آن اشاره کرد که در زمان مناسب می توانید از آن استفاده کنید و در صورت استفاده مکرر دچار استهلاک زودرس نشوند.

در انتها لازم است و بدانید با مراجعه به نمایشگاه دائمی میز مهمان تالاری عسگری می توانید از شرایط پرداخت بسیار عالی و حتی به صورت اقساطی محصولات مورد نظر خود را خریداری کرده و طی مدت زمانی مشخص هزینه‌های آن را پرداخت کنید که در گروه تجهیزات تالار عسکری مشاورین با تجربه این مجموعه آماده ارائه خدمات و راهنمایی های لازم به مدیران تالارهای پذیرایی می باشند.

آشنایی با گروه تجهیزات تالار عسگری

گروه تجهیزات تالار عسگری به عنوان تولیدکننده لوازم تالاری با داشتن نمایشگاه دائمی محصولات تالارهای پذیرایی شامل انواع صندلی تالار ، میز مهمان تالاری ، میز شام تالار و جایگاه عروس و داماد آماده ارائه خدمات تخصصی به مدیران تالارهای پذیرایی میباشد . در این مجموعه علاوه بر خرید و فروش صندلی تالار و انواع تجهیزات تالاری ، امکان تعویض میز مهمان تالار یا تعویض جایگاه عروس نیز برای آن دسته از مدیران تالارهای پذیرایی که قصد تعویض لوازم تالاری خود را دارند نیز فراهم است .

در این مجموعه تولید کننده صندلی تالار ، تولیدی میز مهمان تالاری و همچنین انواع محصولات پلیمری مثل صندلی پلیمری و میز مهمان پلیمری ، با بالاترین کیفیت و نظارت انجام شده و همچنین محصولات تولید شده در این مجموعه دارای ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش برای خریداران خود را دارد . داشتن خدمات پس از فروش برای محصولات تولید شده در این مجموعه باعث میشود تا مدیران تالارهای پذیرایی با خیالی آسوده بتوانند برای خرید تجهیزات تالاری خود اقدام کنند .

در این مجموعه برای آن دسته از تالارهای پذیرایی که قصد تعویض صندلی شیواری کارکرده یا تعویض میز مهمان پذیرایی کارکرده خود را دارند نیز این امکان وجود دارد که بتوانند با مشاوره از کارشناسان ما ، برای تعویض لوازم دست دوم تالاری خود اقدام کرده و آن ها را با انواع تجهیزات و جدیدترین صندلی ، میز مهمان یا میز شام تالاری تعویض کنند .